Siennas julklappar

Att köpa julklappar är ofta svårt. Man kommer liksom inte på den perfekta presenten, men att köpa något bara för att köpa det är inte alls kul. Så man avvaktar och letar och skjuter upp det- och tre dagar innan julafton köper man ändå något halvdant. Om man inte har en 2,5-åring. Då är nämligen alla presenter helt perfekta. Vi har varit klara med Siennas julklappar i flera veckor, och måste nu lägga band på oss för att inte handla mer. Kommer gå sådär. Här är vad vi har köpt hittintills (och förhoppningsvis allt vi kommer köpa):
 
Nattlampa
 
Legobox + en stor legoplatta
 
Memoryspel
 
Pussel- Siennas nya favoritleksak!
 
Doktorsväska (fast en mycket fulare version än detta, så jag blev jättebesviken när jag googlade bilder och upptäckte hur många fina väskor det finns. Borde kanske googlat innan jag köpte väskan.)
 
 
Och tre böcker, eftersom hennes kära moder är bokmal nummer ett och inte kunde låta bli.
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor Lena

Någon kommer att bli jätteglad :)Skönt att vara ute i god tid, funkar inte alls att hysteriskt ränna omkring i värsta julhandeln och trängas och bli stressad!

Svar: Men i år är du jättesvår att köpa till! Var är den sedvanliga önskelistan, om jag får fråga? :P
Lisa

2014-11-30 @ 18:00:54
Postat av: Anna-Lena- mamma till 4 trollungar

svar; jadu. Jag vet inte hur jag gjort, vägrat ta upp och vagga utan gett napp och gått ifrån. Annars kan jag inte komma på annat jag gjort ☺️

Ang julklappar är jag med klar ( tror jag ) hihi.

2014-11-30 @ 20:32:03
URL: http://annalenanordmark.blogg.se
Postat av: mamma/mormor Lena

Finns ingen önskelista än- har allt jag behöver :)2 fina barn, 2 fina svärsöner, 1ljuvligt barnbarn och ett på väg.........:) Improvisera, hahaha!

Svar: Haha men vad sjutton! Om du kommer på nåt så släng iväg ett sms, annars får jag väl ge mig på jakt nästa helg! :)
Lisa

2014-12-03 @ 10:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0