Söndriga byxor

När jag lämnade Sienna på dagis i fredags upptäckte jag att hon hade ett litet hål i byxorna. Sådär kul att lämna ungen halvskabbig (i ärlighetens namn var hon i behov av en hårtvätt också) och med söndriga kläder, men bra mycket roligare än att cykla hem igen för att byta om på ungen. Så jag lämnade henne med hålet. Och tänkte inte mer på det under dagen. Förrän jag på eftermiddagen möttes av personalen som högt och tydligt sa "Sienna, nu är mamma här! Ska du visa vad du har gjort med dina byxor?" och jag började kallsvettas lite och tänkte att de hade reagerat på att jag lämnat henne i söndriga kläder. Men nej, det var Sienna som hade reagerat på hålet. Och inte kunnat låta bli det. Och efter mycket dragande var byxorna inte längre ens ett par byxor. Så där har jag lärt mig min läxa; kolla noooooga igenom alla kläder innan vi lämnar lägenheten, för någon vill inte gå till dagis i något som har hål.
 
 

Kommentarer
Postat av: Garnstump (Madeleine)

Hahahaha :)

2014-10-14 @ 08:53:54
URL: http://garnstump.blogg.se/
Postat av: zandra

hahahahahahahahah

2014-11-19 @ 19:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0