Tisdagslista

  • Ett möte jag har oroat mig över gick bra och jag kunde bidra och satt inte bara där som ett bihang.
  • Två personer (och inte bara tioåringar! Visserligen var en av dem elva, men ändå.) sa att min nya tröja var fin idag.
  • Kvällsmaten blev god! Sorgligt sällan det händer här hemma.
  • Jag har inte en massa vikarietimmar inplanerade denna veckan, utan kan faktiskt jobba som assistent ett par timmar. 
  • Kim impulsköpte en ny soffdel igår, och även om jag först tyckte att det blev helt onödigt och förstör hela vårt vardagsrum, kan jag inte annat än att hålla med om att det är skönt att slippa trängas...
En liten glimt av vårt vardagsrum, där det nu snarast måste införskaffas en färggladare tavla!

Kommentarer
Postat av: Thilde

Snyggt!!!

2014-10-07 @ 20:28:45
URL: http://thiilde.blogg.se
Postat av: Karin

Härlig tisdag!

Och Kim får + för att han förskönat hemmet.
Ert är snyggt!

2014-10-08 @ 03:08:30
Postat av: mamma/mormor Lena

Oj- var det bara en ny del??? Trodde hela soffan var ny, vilket lyft :)!

2014-10-08 @ 18:10:19
Postat av: Frida

Tycker också att det blev skitsnyggt!

2014-10-08 @ 19:26:31
Postat av: Camilla

Riktigt snygg soffa!

2014-10-09 @ 12:40:10
URL: http://www.mirabilibus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0