Livsfarlig klätterbus

Vår unge har ju alltid gillat att klättra, och kommit upp även på ställen som inte är i närheten av lämpliga för hennes ålder. Men inte förrän vi var på busfabriken för ett tag sedan insåg vi hur skicklig på att klättra Sienna faktiskt är. Det är imponerande... och lite (MYCKET!) skrämmande.
 
Hon kom upp här själv. Jag satt redan där uppe (och jag hade fått kämpa satan för att ta mig dit (säger kanske mer om min fysik än Siennas klättringsskills)), med hjärtat i halsgropen, medan Kim sprang fram och tillbaka nedanför, för att försöka förutspå exakt var hon skulle hamna om hon trillade ner.

Kommentarer
Postat av: S

L har också grymma klättringsskills. Nu förstår han konsekvenserna bättre men när han var liten så var det sjukt läskigt när han klättrade överallt utan koll.

2014-09-03 @ 21:52:13
URL: http://lifeofabandwife.blogg.se
Postat av: Carolina

Ohh, kära nån.. Vilken liten apunge nu har! ;-)

2014-09-03 @ 22:43:06
URL: http://carolinas.webblogg.se
Postat av: mamma/mormor Lena

Jag har också hjärtat i halsgropen när hon blixtsnabbt är uppe på toppen av nån klätterställning :). Hon kan kanske få jobb på nån cirkus :P?

Svar: Haha ja, eller på ett zoo. Söt minichimpans.
Lisa

2014-09-04 @ 14:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0