Tisdagslista

  • Terminens föräldramöte är avklarat, och även om det inte var någon stor uppslutning så kom det i alla fall en del.
  • Kim och jag hade smart nog glömt berätta för varandra vem som hämtade Sienna, så plötsligt dök vi båda upp på dagiset- till ungens stora förtjusning, för hon kunde inte smälta hur tokiga vi var utan gick bara omkring och fnissade.
  • Jag älskar att undervisa i engelska, och önskar nästan varje dag att lektionerna var längre.
  • En av mina absolut svagaste elever gick idag upp framför klassen och höll i en bingoomgång- PÅ ENGELSKA! Helt otroligt, eftersom ungen (ärligt) inte ens kan räkna till tio på engelska i vanliga fall.
  • Det underbara höstvädret! Och min underbara höstjacka.

Kommentarer
Postat av: thilde

Tur att det var på de hållet, att båda dök upp, och inte motsatt att ingen dök upp ;p

2014-09-23 @ 21:17:24
URL: http://thiilde.blogg.se
Postat av: Karin

Ännu en fenomenal tisdagslista.Så roligt! Tänk vad man kan om man vill...tänker på bingo-killen. : )

2014-09-24 @ 15:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0