Härlig vårdag

Vi har haft en underbar dag. Mest för att det varit sol. Tänk vad allt kan bli härligt bara för att det är lite varmt och ljust. Vi började dagen med två timmars busmusrastning i stadsparken i Lund. Hem för lunch, sedan gjorde vi oss klara och cyklade tillsammans till Siennas farmor. Sienna cyklade själv! Hemskt stolta, var både hon och jag. Där bjöds det på pizza (vi är alla så väldigt otraditionella när det kommer till påsk. Igår åt vi grillad korv.) och bakelser. Och nu är vi hemma och har precis nattat en rätt så gosig liten bus. Knepet att undvika det mesta trotset- rasta ungen väl. Tyvärr kom hon på att hon var hungrig precis efter bokläsning och omstoppning, men tom om-läggningen efter en korvmacka gick smärtfritt. Det ska jag helt kallt fira med att gå och lägga mig jag med. Perfekt avslut på en härlig dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0