Siennas treårskalas

Efter en väldigt intensiv kalasdag är nu Bus i säng. Så mätt på kakor och godis att hon inte ens orkade en pannkaka till kvällsmat. Dagen började 06:15 med omedelbar bakning och städ, då allt vi tänkt göra på torsdagen och fredagen lite stöp av min magsjuka. Det positiva var att jag slutade kräkas natten till fredagen. Det negativa var att jag ändå mådde så kasst att jag inte kunde behålla nåt i kroppen och fick tillbringa fredagen på sjukhus med dropp. Men frisk blev jag! Och bakat har jag! Och fult blev det, men allt krängdes ändå. Treåringar har inte så höga krav. Så länge det är socker i är de nöjda. Sienna fick fina paket, alla ungarna bråkade om ficklampor, leksaker kastades omkring överallt och jag var så ölsugen att jag räknade ner dagarna till förlossningen. Undra vad de sagt om man haft med sig en till bb? Jag kommer inte ihåg att jag var såhär när jag väntade Sienna. Kanske nån b-vitamin brist? Nu är det dags att slänga sig på soffan och ta igen sig inför morgondagen, då det är dags för kalas två. Dock med släktingar denna gången. Tveksamt om de bråkar om ficklampor.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0