Surprise, surprise

Överraskande saker denna veckan:
Kim har inte gnällt en enda gång över att han nu måste både hämta och lämna på dagis, eftersom denna valen inte orkar cykla en omväg. Hallelulja?
Vi ska tydligen på opera med klassen på TISDAG nästa vecka, trots att jag var säker på att jag bokat onsdag. Men i mitt förvirrade tillstånd har jag ändå lyckats boka mat och buss till rätt dag. Helt fantastiskt att jag lyckats boka tre saker fel, så att det ändå blev rätt. Nåt nobelpris som delas ut för det?
Siennas trots har gått att hantera de två senaste dagarna. Har hon tjuvläst bloggen och vill göra tvärtemot det jag skrev?
Ens livmoder når tydligen ner i ljumskarna. I alla fall min. Och i alla fall i höger ljumske. Bort med tassen, bebis?

Kommentarer
Postat av: Frida

Akta så att inte bebis läser bloggen och trotsar och trycker ner tassen i vänster ljumske också 👶👹

2015-04-11 @ 00:04:00
Postat av: mamma/mormor Lena

Hahahahaha åt Fridas kommentar:D

2015-04-11 @ 00:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0