Världens mest oromantiska par

Idag har jag och Kim varit tillsammans i sju år. Och det kom vi på imorse. När vi hade med oss almanackan och bokade ny tvätt-tid! Alltså, jag tycker det är lite överdrivet att slå på stort och verkligen stormfira varje år, men något litet firande hade ju varit trevligt. Kan man vara mer oromantisk än att upptäcka sin årsdag i tvättstugan?! Nästa år ska vi vara bättre, och i alla fall avancera till att äta en mysig frukost ihop eller gå på bio eller nåt. Eller åtminstone komma ihåg den jäkla dagen. Det är nog tur att vi inte är gifta. Tänk att bara glömma årsdagen rakt av? Fast det är i alla fall bättre än mina föräldrar; de skiljdes på sin bröllopsdag! Så jag vet kanske var min brist på romantik kommer ifrån. 
 
Barnet med de oromantiska föräldrarna, och hennes nya polare Natalie. De träffades igår när vi hjälpte en polare att flytta, och klickade så bra att vi körde favorit i repris och lät dem leka tillsammans idag igen. Underbart när ens barn kan umgås med andra och ha kul helt utan inblandning.

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor Lena

KAN vara så att din avsaknad av romantikgenen kommer från båda dina föräldrar ;)

2015-04-05 @ 19:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0