Aktivitetsungarna

Nu har jag bokat in flickorna på varsin aktivitet i höst. Kanske inte så mycket för deras skull, som för att jag ska klara hösten utan att klättra på väggarna. Sienna ska börja på Knatteskutt (naw!), där hon ska få testa på olika dansstilar varje söndag. Helt underbart! Hoppas att man får fotografera. Och Julie ska gå på babysång varje torsdag. Eftersom ungen älskar sina stämband för tillfället så finns det viss risk att hon faktiskt försöker sjunga med, men i övrigt ska vi mest lyssna på babysånger och göra rörelser. Må låta, och faktiskt vara, rätt töntigt, men Sienna älskade det när hon var liten, och jag vill ge Julie samma upplevelse. I den mån det går. Sienna kommer nämligen att vara med varannan gång, och jag har en vag känsla av att Julie inte kommer stå i centrum för mig då. Men vem vet, Sienna kanske blir blyg bland alla bebisar och deras mammor. 
 
Sienna förklarar för Julie var hon ska titta för att se bäst när Sienna hoppar på ett ben.

Kommentarer
Postat av: Tanja

Jag träffade Lisa på Ica (Kyrk-Lisa) hon sa att du hade ringt dem för barntimmen 😃 hon var så glad. Haha

2015-08-22 @ 14:54:26
Postat av: Tanja

Jag träffade Lisa på Ica (Kyrk-Lisa) hon sa att du hade ringt dem för barntimmen 😃 hon var så glad. Haha

Svar: Jag mejlade. Inte alls lika desperat. 😜 Förresten, om du är ledig en vardag när de har öppet kan du väl hänga med?
Lisa

2015-08-22 @ 15:33:40
Postat av: Mirre

OHH vad skoj, jag gick på babyrytmik med Isabelle, det tyckte hon var superkul :)

2015-08-22 @ 21:31:06
URL: http://myflowergirl.blogg.se
Postat av: Cissi

Hoppat allt sånt med tjejerna 😳 gick rätt mycket på öppna förskolan med Emma.. Alice fick gå 1 gång... Iris fick gå på högskola direkt istället ;) kanske blir ändring i höst

2015-08-23 @ 10:13:30
URL: http://nastanperfekt.blo.gg
Postat av: Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF

va roligt med lite aktiviteter :)

2015-08-23 @ 20:37:55
URL: http://jennifers.nu/
Postat av: mamma/mormor Lena

Knatteskutt, hahahaha! Kul om ni fortsätter traditionen med kyrkans barntimme hos Liisa :)

2015-08-23 @ 21:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0