Klagshamnhäng

Denna soliga dag har tillbringats på Klagshamns strand. Senast jag var där var jag gravid i vecka 41, och inte sådär värst nöjd med tillvaron. Idag däremot, njöt jag som fisken i vattnet. Typ. Jag kanske mest lekte fisk. Det var liksom helt klart vatten, härlig botten, få människor, och helt okej temperatur. Dessutom var ett stycke farmor med och vaggade Julie när pappan inte orkade. Så jag ville inte gå upp! Som tur var höll Sienna mig sällskap korta stunder, när hon inte skakade för mycket av den sortens kyla som bara smalingar känner av (själv har man ju gått UPP två kilo under sommaren. Rätt skickligt ändå, som nyförlöst. Brukar ju vara på andra hållet, så jag är ändå rätt imponerad av min bedrift). I alla fall, i slutet gick Sienna längs med bryggan och skrek peppande ord när jag plaskade omkring fram och tillbaka mellan de olika stegarna. Funkade bra för mig. Nu är jag sådär härligt trött och frusen som man blir efter en hel dag på stranden. Sienna däremot piggnade som vanligt till efter vällingflaskan- vad har de i den? koffein?- och Julie ligger och tjurar för att hon inte fått bada i havet idag. Kan vara att jag glömde att hon gillade det. Kan också vara att jag inte hann, för att jag var upptagen med att leka fisk. Vem vet. Så nu får vi se vem som somnar först av oss. Troligtvis inte ungarna. Härlig dag!
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor Lena

Bebisperspektiv i fotot :) Hon verkar mer intresserad av Kims fötter ( stortår:P ?)än av det som kryllar på bryggan:)

2015-08-20 @ 20:03:24
Postat av: Cissi

Låter som en härlig dag ;) också lyckats med bedriften att gå upp medan jag ammar... Verkar snarare att förbränningen pausar än ökar... 😁

2015-08-21 @ 09:52:03
URL: http://nastanperfekt.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0