Min fotogeniska familj

Försökte ta en fin bild när vi var på stranden idag. Julie hängde så sött på Kims axel, och Sienna sprang och lekte idylliskt i bakgrunden. Gick sådär.
 
Julie räckte ut tungan. Som vanligt. Av 1000 bilder skulle jag tro att hon sticker ut tungan på minst 700. På de andra 300 blundar hon.
 
Sienna försvann ur bilden, och förstod inte mina väldigt pedagogiska direktiv. "Stå still! Nej, backa! Mer åt vänster. Nej, inte där! Gå mot mig! Nej, stanna!" (+ eventuellt en del svordomar)
 
Sienna lydde kommandot "KOM HIT ISTÄLLET!" medan Kim lossade på greppet så att Julie gled ur bild...
 
The end

Kommentarer
Postat av: Cissi

hög igenkänning på den 😂😂

2015-08-12 @ 00:40:54
URL: http://nastanperfekt.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0