Semesterbebis

Knappt hann dagisdörrarna slå igen bakom Sienna innan Julie drog en lättad suck och la sig i chillposition. Nu har jag semester, verkade hon tänka. Tror att jag följer hennes exempel och tar en powernap snart. Utmattande att snacka med doppräst. Jag satt hela tiden på spänn och tänker att jag inte skulle svära för mycket. Dessutom stank jag spya. Som tur är väntade Julie med att dränka mig i den charmiga ätna mjölken tills prästen hade kommit, så det inte rådde några tveksamheter om varför jag stank. Dessutom fick han ju en föraning om hur det blir på söndag. Så han kanske inte tar sin finaste skjorta.
 
Lillkräk i chillposition 

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor Lena

Naaaw :) Tur att hon har hårband som håller frillan på plats, hahahaha!

Svar: Haha vad dissar DU mig för; det var ju du som köpte eländet! Hahaha
Lisa

2015-08-24 @ 16:09:30
Postat av: Anna-Lena N

Sötnosen.
Hör tycker också syskonen att de är skönt att vara ensamma hemma ibland. De blir rätt stojjigt

2015-08-24 @ 19:28:43
URL: http://annalenanordmark.blogg.se/
Postat av: mamma/mormor Lena

Hahahaha!De är toksöta de där hårbanden, speciellt på ungar som inte direkt behöver dem :D

Svar: Jag önskar lite att Julie hade Siennas kalufs. Även om Yoda är söt utan.
Lisa

2015-08-27 @ 13:55:33
Postat av: mamma/mormor Lena

Naaaj- Sienna är fin i sitt hårsvall, Jullan är skitsöt i sin snagg. Syskon ska va lite olika :)

2015-08-27 @ 22:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0