Tisdagslista typ

Glömde listan igår igen! Inte lätt att vara ledig hela tiden; man vet ju inte vilken dag det är. Tror jag kommer ha bättre koll när Kim går tillbaka till jobb efter hans nästa minisemester, för då ska vi försöka vara sunda. Och gissa om jag kommer räkna ner dagarna till lördagen då? Anar att jag kommer att vara mer hysterisk och tjatig än Sienna. I alla fall, das List:
 
  • Julie sov mellan 19-04 inatt! Åt lite snabbt, sedan somnade hon om till 07. Rutiner is the shit. På ett positivt sätt, för det såg skumt ut i skrift.
  • Sol! 
  • Kim går på två veckors semester på fredag.
  • Julie är underbar och jag njuter av att vara med henne.
  • Sienna leker på sitt rum i flera timmar på kvällarna. Visserligen när hon borde sova, men ändå! Älskar när hon använder sin fantasi... Utan att jag behöver leka katt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0