True that del 2

Stämmer precis. JAG. TJUTER. FÖR. ALLT. Precis allt. Om Sienna säger något gulligt, eller elakt, eller roligt. Om jag ser en sorglig film. Eller en lycklig film. Eller egentligen en film överhuvudtaget, av ren glädje att jag kunnat se en film utan att bli avbruten. Musik som aldig har berört mig har nu plötsligt fått djupa och meningsfulla budskap. Och alla annonser dit man kan skänka pengar är bara en källa till stora fallande tårar och en klump i bröstet. Hade det gällt Rädda barnen, barncancer, isbjörnarnas utrotning eller något liknande hade det kanske varit logiskt, men när det handlar om en räka som hotas kanske man ska kunna lägga band på sig? I alla fall, nu för tiden gråter jag mer än både Sienna och Julie tillsammans, och då har Sienna ändå upptäckt effekten av fejkgråt. Katastrof.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0