En underbar jävla jul

Sienna är lämnad hos moster Frida, med två väskor hon packade igår, sitt täcke och Simbi, som inte fick plats i väskan. En övernattning som någon har pratat läääänge om. Och Kim är just nu på väg att hämta farmor, som ska stirra på en sovande Julie ikväll. Jag och Kim ska nämligen på bio! Tillsammans! Är inte helt hundra på att detta har hänt sedan vi fick Sienna. Jag. Är. Superladdad. Dessutom är jag sjukt nöjd med mig själv, för den sista julklappen inhandlades idag och detta året har jag lyckats. Typ. I alla fall Kim kommer att bli nöjd, tror jag.
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor Lena

Men gud så trevligt!Hoppas att alla får en underbar jävla kväll ;)

Svar: Det var en underbart jävla rolig film!
Lisa

2015-12-18 @ 17:50:27
Postat av: Frida

Hoppas ni har lika mysigt som jag sienna simbi och danne som nöjt sover på soffan (jag gillar inte att somna på soffan mer än nån halvtimme så han är rätt nöjd ..). Haha :D

2015-12-18 @ 21:01:04
Postat av: Mirre

Vad roligt att du känner dig nöjd och myyysigt att gå på bio

2015-12-18 @ 22:09:22
URL: http://nouw.com/sweetwords

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0