Mellandagarna

Vi har överlevt både julafton och dagarna sedan dess, men i min glädje över att Julie numera kan sova mer än en timme i sträck har jag aktiverat oss satan. Tror jag. Minns faktiskt inte vad vi gjorde den 25:e, så lite sömnbrist lider jag kanske fortfarande av. Den 26:e träffade jag en gammal kollega och hinkade i mig öl. Bokstavligen. Sedan blev jag så till mig att jag hängde med henne till KB där hennes pojkvän spelade i ett Kiss- coverband. Klockan 02 slog det mig att jag hade två små barn, och att vi lovat dem både ett besök på Leos lekland och jul med farmor dagen därpå, så då vinglade jag hem. Nu hänger vi hos min mamma, och har varit ute för första gången på typ en vecka. Hur kan det regna så mycket? Jag vill ha snööööö! Tur att man i alla fall har sällskap när man är ute med ungarna, så att man inte är ensam om att frysa ihjäl. 
 
Nej, mamma försöker inte knuffa i Sienna i det kalla vattnet, utan de spanar efter krokodiler.

Kommentarer
Postat av: Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF

hahaha ja att vara uppe sent nu när man har barn är inte riktigt en bra idé ;P hahahaha älskar bildtexten!

2015-12-28 @ 16:02:35
URL: http://jennifers.nu/
Postat av: Emma Engström

Roligt att träffa en vän igen! :D

2015-12-28 @ 19:50:08
URL: http://emmaengstrom.vione.se
Postat av: Anonym

Och så var vi ju på tigerjakt- slafs slafs slafs, "vi kan inte gå under den, vi måste gå över den", hahahaha!

2015-12-28 @ 20:15:18
Postat av: Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Härligt med lite egen-tid med kompisar! Det behövs ibland när man har två små!

2015-12-28 @ 21:07:42
URL: http://annasfotnoter.wordpress.com/
Postat av: Mirre

Krokodilen i bilen kanske hehe. Ja här har det snöat och som det ser ut ska det vara minusgrader nu fram tills nästa vecka i alla fall så då får vi nog behålla snön =D

2015-12-28 @ 21:43:14
URL: http://nouw.com/sweetwords

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0