Strumpsnögubbar

Skulle pyssla med Sienna. Kände lite skuld eftersom hon 1. Inte har fått komma ut idag. 2. Jag har tagit två powernaps under vilka ungen var portad från sovrummet. Hade köpt ris, snöre och asdyra knappar för ändamålet förra veckan, så det var liksom perfekt läge. Slutade sådär. Sienna var nöjd eftersom hon fick "fina" snögubbar, men jag råkade limma fast en knapp i bordet. Jäkla superlim! Bra mycket bättre och snabbare än jag kunde ana. I ren panik ryckte jag loss knappen, och bordsfärgen hängde med. Sen gav jag upp och råkade limma fast en knapp på mitt finger istället. Fick loss den. Då satt två fingrar ihop. Jag blev med ens mycket tacksam över att en varningsklocka ringt när Sienna bad att få limma på sin gubbe, och att jag sagt nej. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor Lena

Fina snögubbar! Tur att du inte ryckte loss ett fingor :P

Svar: Limmade fast min nagel i fingret. Fick loss en del. Hade gjort ont när nageln växte annars.
Lisa

2015-12-01 @ 20:03:59
Postat av: Mirre

Så fina gubbar, men ned då rackarns för bordet ;)

2015-12-02 @ 07:19:39
URL: http://nouw.com/sweetwords
Postat av: Anna-Lena N

Fina snögubbar. Jag brukar också limma fast de ena och de andra när jag pysslar. Hihi

2015-12-02 @ 17:32:33
URL: http://annalenanordmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0