Tisdagslista

Kaaan vara så att det är onsdag idag. Kan också vara så att jag har glömt tisdagslistan några veckor. Så här kommer en, i alla fall.
 
  • Jag tappade min mössa igår, men hittade den igen då någon hade hängt upp den synligt på ett staket.
  • Sienna har skött sig utmärkt under dagarna Kim har varit borta.
  • Jag kom på en bra julklapp till Kim.
  • Mia kom hem till mig igår, och minglade och käkade sushi. Hon är diabetessköterska och hade med sig broschyrer och böcker och en jäkla massa svar på tusen frågor. Skönt för mig. Kanske mindre skönt för henne som kom direkt från jobb. Snacka om övertid. Inser att jag borde ha bjudit henne på sushin, minst!
  • Båda tjejerna somnade utan bråk innan kl 19, som vanligt. Även om Julie vaknar och nattkäkar är det underbart att deras kvällsrutiner funkar. 
Min syn när jag nattade Sienna. Spana in Simbis frissa. Naw!
 
  • Kim verkar ha haft en bra resa. Han kommer hem sent ikväll.
  • Julie slutade gnälla igår och var en glad unge i flera timmar efter mitt förra inlägg.

Kommentarer
Postat av: Cissi

låter som en bra lista och skönt att du fått en massa svar. Jobbigt att vara anhörig också med den typen av kroniska sjukdomar

2015-12-09 @ 11:19:49
URL: http://nastanperfekt.blo.gg
Postat av: Mirre

Oh roligt att du hittade mössan igen och skönt att ha fungerande rutiner,

2015-12-09 @ 12:54:09
URL: http://nouw.com/sweetwords
Postat av: mamma/mormor Lena

Kanon med Mia som diabetessyrra, misstänker att hon kommer att anlitas fler ggr :P. Klart Simba, f´låt Simbi måste ha klämma så det syns att han är tjej :D

2015-12-10 @ 00:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0