Tomtebesvikelse

Vi har precis kommit hem från en julfest på öppna förskolan, i kyrkan där jag hängde när jag var liten. Inte lika kul som jag mindes det, men Sienna gick all in med dansandet. Julie skrek mest. Kanske var hon också sugen på en svängom? Festen avslutades med att tomten kom och alla barnen fick varsin påse godis. Sienna bröt ihop totalt- hon hade ju önskat sig ett armband av tomten! Ett rosa, med pärlor. Innan har jag tagit det med en nypa salt, men efter att ha sett hennes förtvivlan idag känner jag att jag måste ge mig på jakt efter ett sånt. Har en vag känsla av att Sienna vet PRECIS hur detta armband ser ut... Och det vet tyvärr inte jag. Kan sluta sådär. Håll tummarna att jag på något magiskt sätt hittar rätt!
 
Liten gudstjänst innan festen. Kim var i chock och Julie tog sig en powernap så att hon skulle orka skrika sen.

Kommentarer
Postat av: Tina

Vi har rosa pärlor om jag ska slänga ihop ett till henne? (Nathalie) eller om ni vill komma förbi så kan hon göra ett eget?

Svar: Naw, tack så mycket! Men jag tror att ungen hade kört ner det i halsen på tomten om han kommit med ett egengjort. 😜 hittade ett i en affär idag, som jag hoppas är "rätt". Håll tummarna!!
Lisa

2015-12-05 @ 17:10:40
Postat av: Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

Hej! Jag tänkte bara tipsa om att jag kör en adventskallender på min blogg och i dagens lucka finns den en person babypläd från pledd.net
Gillar du inte sådana här kommentarer så ber jag om ursäkt och hoppas att du får en bra dag! Kram Joanna
http://www.familjeliv.se/blogg/domkallarmighannes/2015/12/05/tavling-vinn-en-personlig-babyplad-fran-pledd-net/

Postat av: Moas oplanerade (mamma)blogg

Dumma tomte som slarvat bort önskningen sådär! Gissar på liknande händelser här hemma när Joar förstår mer om julen:p

2015-12-08 @ 01:20:16
URL: http://oplanerat.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0