Besök hos gammelmorfar

Idag åkte jag och Sienna på en utflykt till min morfar. Visserligen bor han bara i Skanör, men med en sambo som behöver bilen var vi tvingade att ta bussen. Så då blev det en utflykt. Och bus klarade det mycket bra! Jag lite mindre bra, när jag upptäckte att det var intorkad spya på ryggstödet framför mig. Men inga "jag måste kissa akut trots att vi bara är utanför Vellinge" olyckor, vare sig från min eller Siennas sida. Och satan vad de busade loss när vi kom fram! Vad är 81 års åldersskillnad liksom? Kul dag! Nu är jag dock helt slut i huvudet. Gubben är nämligen halvdöv. 
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor Lena

"Gubben".....Han läser väl inte bloggen :P? Han anser sig själv vara en ung man i sin bästa ålder :)Visst är det kul att liksom göra en utflykt av nåt så enkelt som en busstur på ett par mil? Behövs liksom inte mer för att skapa lite spänning i en snart3-årings liv :)

Svar: Hahaha nä, jag hoppas att han inte läser bloggen! Tror väl inte det.
Lisa

2015-02-16 @ 18:12:49
Postat av: Anna-Lena- mamma till 4 trollungar

Skönt med lite korta utflykter ibland

2015-02-23 @ 08:42:54
URL: http://annalenanordmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0