Tisdagslista

  • Jag och Kim har bokat in en tur till Ullared på lördag, och har fått barnvakt för hela dagen!
  • Kim har börjat spela bandy på tisdagar. Det innebär att han får motion och lite nöje med kompisar, medan jag och Sienna får lite lugn egentid. Rätt skönt en gång i veckan.
  • Jag kommer bra överens med mina kollegor, och de jag är lite irriterad på ibland är alla andra också irriterade på... Skönt att man inte är ensam.
  • En kollega frågade mig idag (när jag nämnde något om att vara gravid) om jag är gravid nu eller bara planerar att bli det. Vet inte hur han missat det, men nice! Lisa-val 1-0. 
  • Jag njuter av att vara spyfri.

 

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena- mamma till 4 trollungar

Skönt med egentid med barn utan annan förälder. ☺️
Här hart de vart möts hela dagen 😉

2015-02-03 @ 20:14:08
URL: http://annalenanordmark.blogg.se
Postat av: Karin

"Jag njuter av att vara spyfri."

HURRAAAAA!!!!! : ) Låter som en bra Tisdag!

2015-02-04 @ 17:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0