Valen

När vi var på Sollekplatsen kom Kim på att det var en strålande idé att jag åkte på en snurra med Sienna. Jag visste att jag skulle bli yr och illamående, men tänkte att det kunde vara värt ett försök eftersom Sienna tycker det är så kul att leka med oss. Vad jag lite hade glömt var att mina magmuskler har rymt, så när snurran var högst uppe klarade jag inte riktigt sitta upprätt. Istället sa det "duns!" och jag föll raklång ner som en fura. Hade min mamma varit där tror jag att hon hade kissat på sig av skratt. Nina och Kim nöjde sig med att kippa efter andan, och Sienna attackerade mig och gapflabbade hon med. Lite tacksam är jag att jag inte var på jobb när det hände, för det är typiskt mig att klumpa till det framför alla elever! Valen is back.
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Alltså älskade vän, du är för tusan ingen val! Sitter mer i ditt huvud än på kroppen! ;) hehe...

Svar: Alltså, du skulle se mig. Är större nu än jag var i sjunde månaden med Sienna. :P
Lisa

2015-02-15 @ 18:50:09
Postat av: Karin

Hahaha, men roligt var det i alla fall!!


....strandad. :) JK. Håller såklart med Maria ;3

2015-02-16 @ 17:04:28
Postat av: mamma/mormor Lena

Hahahahahaha! Sa inte Sienna "nu var du lite klumpig Mamma?" Det säger hon till mej när jag trillar av.......;)

Svar: Nä, hon skrattade sig bara halvt fördärvad!
Lisa

2015-02-16 @ 18:10:00
Postat av: terese

jag kan inte ens gunga längre! hur illa är inte det?!

2015-02-28 @ 18:25:05
URL: http://tesslashes.blogsot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0