Väl spenderad tid och ryggvärk

Medan Sienna drack sin välling städade jag hennes rum. Det var fullt med pussel och spel, och även om jag tycker att hon ska städa undan efter sig själv eller åtminstone hjälpa till, är det rätt skönt att undvika ett bråk på kvällen. Efter vi läst godnattsaga och jag och Kim satt oss i soffan hörde jag lite bök från hennes rum, och anade att hon var uppe och härjade- något hon ibland gör "om hon inte är trött" (enligt en gäspande och urgnällig bus). Jag anade dock inte hur mycket hon härjade. Lönt att jag städade innan? Not so much.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena- mamma till 4 trollungar

Underbart. Haha. Ungefär som här när man städar

2015-01-19 @ 22:43:42
URL: http://annalenanordmark.blogg.se
Postat av: mamma/mormor Lena

Du får fortsätta städa, hon sa ju till mej att hon inte kan böja sej "för jag har en bebis i magen", hahahaha!

2015-01-20 @ 18:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0