Bra start på dagen

Kims första jobbvecka sedan Julie kom är avklarad, och jag är mycket nöjd med resultatet. Bevis på att man stimulerat Sienna nog under veckan; hon börjar lördagsmorgonen med att leka själv! Och så har hon fortsatt, så jag och Kim har till och med bestämt oss för att inte dra till en lekplats idag utan bara chilla på gården och grilla. Not bad! Lite extra lycklig är jag också för mina drygt nio timmars sömn inatt. Nej, lillungen var inte medvetslös. Hon har precis som vanligt ätit var tredje timme. Jag var bara i sovrummet vääääldigt många timmar. Och Kim tog tvättpasset på morgonen. Yey! 
 
Lindängsbadet-häng igår

Kommentarer
Postat av: Karin

Allt går som på räls med andra ord. :)
Hur ser din vecka ut ? :) Funderar om vi kan tota ihop en dag att träffas....jag kan underhålla Sienna. :D

Svar: Hade varit superkul! Vi är lediga alla eftermiddagar, och hela torsdagen och fredagen. Och lördagen och söndagen. :)
Lisa

2015-07-19 @ 11:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0