Tisdagslista

  • Båda tjejerna sov kl 19 idag. Kim är ute och dricker öl, och jag har precis chillat med en bok och en skål lösgodis i två timmar. Nice!
  • Efter tre timmars lekplatshäng med moster Frida berättade Sienna för mig när vi gick hem att "jag har haft jätteroligt på lekplatsen idag!"
  • Det är sommar!
  • Även om Julie har en del gnälliga nätter (man skulle kunna tro att ungen enbart käkar rå lök och bruna bönor), så kan hon skillnaden på dag och natt.
  • Jag har två friska underbara flickor.
Mingel med pappa. Han fick två leenden! (kan det vara riktiga? Jag har inte fått något, men varenda gång de snackar smilar hon upp.)

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor Lena

Jodå, det är riktiga leenden :) Du o Frida log också när ni var exakt 3v, "runs in the family ", hahahaha! Håll ut, du får snart ett smile du också:)

Svar: Hon övar på alla andra. :P
Lisa

2015-07-07 @ 23:19:49
Postat av: Anna-Lena- mamma till 4 trollungar

Theo var runt 2-3 veckor med första leendet. Trode de först inte, men sen fick jag de på kort

2015-07-07 @ 23:33:33
URL: http://annalenanordmark.blogg.se
Postat av: Karin

Hon övar bara leende på Kim så hon kan ge dig det mest fantastiska senare!

Så himla söt! Härligt att allt går som på räls....minus lite gnäll. Inte så farligt. :)

Svar: Nä, lite gnäll får man räkna med. Och trötthet. Men det är jäkligt svårt att inte gnälla över det själv. :P
Lisa

2015-07-08 @ 18:05:19
Postat av: Tiff

Är hon gasig rekommenderar jag "windi" pysventil men var två! Har Ellen svårt att sova och vrider sig och så blir hon lugn om man hjälper henne att pysa ut både det ena och andra.. 🙈

Svar: Man kan faktiskt "hjälpa dem" med en tops också.. Har bara inte riktigt haft energin till det mitt i natten. Men jag måste nog ta tag i det. Förstår bara inte varför hon klarar det själv på dagarna?
Lisa

2015-07-09 @ 07:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0