Hur går detta till?

Klockan är halv tio, och detta är vad jag hittar i soffan.
 
 
 
Hur gick detta till, undrar hispigt alla småbarnsföräldrar som själv har behövt gå upp vid 06:30 hela helgen. Frukta inte, vi har inget underbarn. Tvärtom egentligen. Vid 04 i morse tyckte Sienna att det var morgon. Vi höll inte med, men det struntade hon högaktningsfullt i. En stund lyckades hon roa sig med surfplattan, men tyvärr dog batteriet. Vid 05:30 gav jag upp och gjorde välling och satte igång en film till henne. Sedan vet jag inte riktigt hur det gick till, men jag antar att filmen har tagit slut någongång medan jag slumprade vidare, och att ungen då tog sitt förnuft till fånga. Mycket trevligt, för det minskar sannolikheten för gnäll under dagen avsevärt!

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor Lena

Härligt! Hon börjar gå ner i varv och komma in i semesterlunken :)

2015-06-08 @ 13:49:38
Postat av: Emma-Väntar tvillingar!

det är kul att ha bilder iaf som man kan titta tillbaka på :)

Å jag kommer inte se fram emot dessa tidiga mornar sen, hoppas våra blir sömntutor ;)

2015-06-08 @ 19:34:06
URL: http://princessemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0