Lyxdag

Somnade klockan 21 igår och vaknade kl 06:15. Har alltså fått nio timmars sömn! (om vi räknar bort lite kisspauser och mardrömmar och foglossningssmärtor). Gjorde Bus klar för sin dag hos mormor. Skickade iväg Bus, och sambon till jobb. Åt frukost. Letade stressat efter något som "måste göras nu när jag har tid". Insåg att vi storhandlade, tvättade och städade i helgen. Satte mig fundersam ner i soffan. Insåg att jag HAR EN HEL DAG LEDIG! Ska fika med en kompis, shoppa lite, kolla min syn... I lugn och ro! Vi har till och med mat klar sedan igår. Jag vet inte till mig av lycka. Snacka om lyxdag!

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor Lena

Låter som ett bra upplägg på dagen :) Man ska passa på o göra trevligheter o inte en massa måsten när man får ett andningshål. Snart kommer Bus hem, kanske vaken, kanske sovande ;)( PS Jag är inlåst på mitt sovrum, men hon tittar till mej då och då, hahahaha! )

2015-03-02 @ 15:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0