Planerande zombie

Sienna vaknade för en halvtimme sedan, och rusade in i mitt rum. "Mamma, jag har sovit till det blev ljust ute! Och jag väckte inte dig!" Sant... Men nu är det vår, klockan är 06:01 och du har precis väckt mig. Fast det kunde jag inte hjärta att säga, för ungen var överlycklig. Tror jag förklarar det där med ljusa somrar lite längre fram, när jag dessutom är lite piggare. Nu är jag rätt groggy, eftersom jag och Kim hade min kusin och hennes pojkvän över på spelkväll igår, och vi körde canasta till 01. Fem timmars sömn är lite när jag inte är gravid. Nu är de en lång powernap. Så förmiddagen består av att göra så många sysslor som möjligt medan jag ändå går omkring som en zombie, för att sedan skicka ut Bus med Kim när han vaknar. Han kan ju knappast neka mig om jag har skött tvätten ensam, och han fått sovmorgon? Mohahaha

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tips: Har ni inga mörkläggning gardiner så köp. Så sover hon längre nu när det är ljust :-)

Svar: Hon vaknade tidigt när det var mörkt också... hon var bara inte lika stolt över sin bedrift! Hahaha
Lisa

2015-03-22 @ 22:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0