Sockertest

Var precis på sockerbelastningstest. Denna gången tyckte jag inte att det var så farligt som förra. Kan bero på att jag 1. inte fick halsbränna och höll på att spy i 2,5 timmar och 2. att de inte glömde bort mig. Varje gång jag jämför med stället jag gick på under förra graviditeten stiger detta i graderna. Alla testerna såg bra ut, och barnmorskan sa att jag kunde unna mig lite smågodis. Inte mig emot, tänkte jag och gick inom ica och handlade bullar och wienerbröd på vägen hem. Kim har tagit ledigt idag, så han och Sienna är ute på vift. Jag ska kasta mig i soffan med en ny bok jag köpt dagen till ära, och bara slappa. Not bad. Vägde och mätte mig idag också. 64,2 kg och 95 cm tjock. Är i vecka 29. 

Kommentarer
Postat av: Karin

Härligt att det är bra med dig och att du hittat ett bra ställe att gå till. Service är allt ibland!

2015-03-23 @ 16:32:38
Postat av: mamma/mormor Lena

Skönt att allt är bra- såklart ska du o Bebban få mumsa på ett wienerbröd ibland :) Bara 11v. kvar....

2015-03-23 @ 16:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0