Tisdagslista

  • Sienna sov hos sin farmor natten till idag, och ska stanna fram till eftermiddagen så att jag hinner klart med en massa praktiska saker. Och jag har hunnit med allt skolarbete och alla samtal till försäkringskassan redan! Bara lite ärenden kvar. Dessutom var inte sovmorgon fel. Och enligt updates har ungen både ätit som en häst och sovit som en stock. Not bad. 
  • Jag känner att eleverna har hunnit med så mycket i både bild och engelska att jag kan lämna över dem till nästa lärare utan att behöva skämmas det minsta. 
  • Jag sörjer att jag inte får planera nästa termin- vilket betyder att jag helt klart valt rätt jobb!
  • Med fler och fler kompisar som får barn, samt eftersom vi börjat tvätta upp minikläder, börjar jag bli bebissugen. Och det bådar ju gott, eftersom det bara är drygt två månader kvar till lillbebb kommer!
  • Vi har planer på att åka till en stuga med ett kompispar på Valborg. Ska bli kul! Och härligt. Och skönt att komma bort lite. Hoppas på soooool!
Ett stycke väldigt liten Sienna, för nästan tre år sedan. Min älskade lilla unge.
 

Kommentarer
Postat av: terese

Min kompis fick barn igår! Jättesöt flicka! Man blir sååå sugen!

Har ni blivit klokare på namn? Eller det är skrivit i sten nu? =)) (har lite catching up to do med din blogg nu)

2015-03-31 @ 14:09:01
URL: http://tesslashes.blogsot.com
Postat av: mamma/mormor Lena

Så spännande med lillbebban, jag längtar också :)

2015-03-31 @ 17:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0