Tröttdagen som blev en bradag

Trots sömnbrist var min förmiddag väldigt trevlig. Mellan tvättarna ritade jag och Sienna, och byggde pussel, och var ute och lekte. Och ungen har varit supertrevlig och helknäpp! Inget trots i sikte. Som pricken över i:et hann Kim vakna till den tråkigaste tvättrundan, och kom och hjälpte till, och fixade sedan matsäck till Sienna när vi var ute. Not bad. Sedan somnade jag givetvis och sov 2,5 timmar, vilket inte var helt fel det heller. Så skönt med en slappe- och mysdag! Framförallt en solig sådan. Nu är jag uppvilad och mentalt redo för sockertestet imorgon. Undra om de kan se hur många marabou jordgubb man ätit under senaste månaden? I så fall är jag körd.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0