Flytdag

Vissa dagar går inget som planerat... och vissa dagar har man superflyt! Idag var en sådan dag. Mest för att Sienna har varit på strålande humör hela dagen. Och eftersom hon istället för att vakna 5:30, som hon gjorde för några veckor sedan, nu har börjat vakna strax efter 7 har jag också varit mycket gladare. Dessutom är mitt järnvärde för första gången på fyra månader uppe på 115, så jag har lite bättre förutsättningar. Men det bästa av allt; idag har Sienna  lyckats med den största utmaningen i en treårings liv- förutom att lära sig gunga själv- att roa sig utan sällskap! Först lekte hon ute på gården i 1,5 timme, utan att tjata på mig en enda gång. Sedan lekte hon själv här hemma, med disk och matlagning och målning, utan att gnälla om läsplatta eller sällskap. Och efter lunch när vi gick till en lekplats roade hon sig själv så bra i nästan två timmar, att jag riktigt tyckte det var synd när vi var tvugna att gå. Och nu är hon på sitt rum (visserligen med läsplattan, men utan att klaga på mig)! Underbara dag!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena- mamma till 4 trollungar

Åh så skönt när att bara flyter

2015-05-12 @ 07:50:20
URL: http://annalenanordmark.blogg.se
Postat av: Cissi

å vad härligt när allt bra funkar och flyter på! Hoppas ni haft en sån dag idag med ;)

2015-05-12 @ 19:04:46
URL: http://nastanperfekt.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0