Gravid vecka 37

Igår gick jag in i vecka 37. Det betyder att det troligtvis är fyra veckor kvar, men kan vara två eller sex. Jag kan säga att jag inte hoppas på sex veckor i alla fall! Nu är jag trött på eländet. 8 månader av konstant nästäppa, illamåendet är tillbaka (men jag spyr inte!), kan inte längre sova, andfådd om jag vänder mig om i sängen (hur valig är man då?), kissnödig hela tiden, ont i ryggen och ilningar ner i benen, halsbränna som gör att jag inte längre fungerar som en människa och en vild unge som snart sparkar ett hål i högra delen av min mage. Dessutom är jag bebissugen! Och sommarsugen, och det ska ju liksom sammanfalla. Förlossningsrädd eller ej, nu vill jag snart att det ska vara dags. Igår bröt jag liksom ihop för att jag inte orkade ta på mig skorna. Och jag minns inte senast jag orkade LEKA med Sienna på en lekplats. Jag är trött på att sitta som en jäkla valross och titta på. Väger 66kg (+7,6kg) och är 102 cm runt midjan. Lika stor mage som jag hade i v 40 med Sienna, men 2 kg lättare. Här kommer bilder från mig i alla vinklar, så att jag själv kan gå tillbaka och kolla hur jag såg ut.
 
Mästerfotografen igång igen. Ser mest ut som att jag fotar Stitch.
 
Lika sned bild. Sängen obäddad som vanligt.
 
Framifrån. Vågar inte kolla in i kameran då det gör att mina ögon går i kors mer än vanligt.
 
Försök till bild bakifrån. Ser mest ut som att jag än en gång försöker promota Stitch. 

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor Lena

Hahahahaha ( Stitch )!Julie stannar inne några veckor till o äter upp sej så är hon lätthanterligare när hon kommer ;)

2015-05-19 @ 20:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0