Nytt mobilskal

Jag beställde ett nytt mobilskal förra veckan. Mitt gamla var svart, diskret... och så slitet att det faktiskt trillade itu så att mobilen ramlade ut vid ett tillfälle. Motsatt effekt av skydd, skulle man kunna säga. Som tur var sprack inte mobilen. Men jag kastade svikarskalet och beställde ett nytt. Och kunde inte låta bli att vara lite barnslig igen. Som att jag någon gång inte är det. Dessutom älskar jag Stitch. Det har jag till och med sagt till honom live, på en show på Disneyland i Hongkong. Dock under hot och tvång, men ändå. När Sienna fick syn på skalet utbrast hon spontant "Men mamma, vilket fint nytt mobilskal du har köpt! Så himla fint det är! Får jag lov att titta på det?" Ibland låter hon som en liten söt åttioåring. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0