Syskonpresent

Jag är lite sugen på att köpa en syskonpresent till Sienna, som hon kan få från "bebisen" när vi kommer hem från bb. Lite för att jag hoppas att det ska hindra henne från att strypa ungen, och lite för att jag är urkass på att inte skämma bort Sienna och behöver en ny anledning att handla saker till henne. Så när jag säger att jag är lite sugen på att handla en syskonpresent menar jag att jag har bestämt mig för att handla en, men att jag inte vågat säga det till Kim än. Nu är jag bara i valet och kvalet om vad jag ska handla. Alternativen är: 1. Liggvagn till dockor så att hon kan köra sina bebisar när jag kör min. 2. Cykelsits till dockor så att hon kan släpa med sina bebisar på cykeln när jag går på promenad med min 3. Sovande söt docka så att hon kan natta sin bebis när jag nattar min. Anar ni mönstret? Men hur ska jag kunna bestämma mig?
 
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Sovande söt docka i liggvagn? 🎁👶🏻

Svar: Kan bli så.. :P
Lisa

2015-05-08 @ 18:55:27
Postat av: mamma/mormor Lena

Liggvagn, cykelsadel o docka :P?

Svar: Men.. Är inte det lite motsatsen till att inte skämma bort ungen? Å andra sidan behöööööver hon ju det. Och en handväska. :P kanske kan muta Kim med en god middag och några öl innan jag framför förslaget. Hahaha
Lisa

2015-05-09 @ 11:51:32
Postat av: Tiff

Går eller cyklar hon mest? Märker du sen att det tar mycket tid att få den nya att sova och s verkar intresserad av det så köp en docka då!

2015-05-09 @ 19:38:15
Postat av: mamma/mormor Lena

Handväska behöver hon väl inte, hon har ju Åsnan. Med läppesulet i, hahahaha! De andra grejorna behöööööver hon absolut ;)

2015-05-09 @ 23:00:17
Postat av: Carolina

Jag röstar på en vagn! Den kan hon ju använda både inne och ute.. Synd att de är så himla dyra bara!! Hittade en begagnad, men väldigt fin via Facebook för en billig peng.. Det var iof en från Brio och de går på typ 700:- nya. Men det kanske finns billigare alternativ...

2015-05-10 @ 07:30:04
URL: http://carolinas.webblogg.se
Postat av: Anna-Lena- mamma till 4 trollungar

Dockvagn med docka som även kan sitta i en cykelsits?

2015-05-10 @ 11:18:01
URL: http://annalenanordmark.blogg.se
Postat av: Anonym

En sån där "new born baby" kanske? :)

2015-05-10 @ 20:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0