Matvanor och öööööl

Kim blev helt knäckt när jag berättade om våra tjejers nya matvanor. De kommer ju inte kunna äta något! Tyvärr känner jag lite samma sak, men det är bara latmasken i mig som talar. Ägg, potatis, fisk, grönsaker och frukt är i alla fall godkänt, så jag lär väl bli en hejare på att laga omeletter om inte annat. Nu sover den lilla och storsyrran är på ica med pappan. Då passar jag på att trycka i mig lite inte helt okej lunch. Tydligen innehåller nudlar bara vetemjöl och salt. Snopet. Tur att jag toppar måltiden med en läsk! Om en stund drar jag och de två busfröna till min mamma. De ska lämnas medan jag sticker hem igen, och firar Kims födelsedag. Tjoho!! Tror jag klarar minst sex öl innan jag somnar mitt i en mening. Och drömmer om omeletter och broccoli.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Omeletter kommer man ju långt med ;)

2015-11-22 @ 15:04:16
URL: http://nastanperfekt.blo.gg
Postat av: terese

ush! blir oxå deprimerad.. att jag göder mina barn med skit.. och har gjort hela deras liv.. och jag vet inte vad jag gör fel! vart hittar jag böckerna?? och vad är det exakt som är fel? tänkte du kan passa på att ge mej lite mer ångest så kanskde jag slipper julångersten =P

2015-11-22 @ 17:35:17
URL: http://tesslashes.blogspot.com
Postat av: Fröken M

omelett är inte det sämsta och man kan ju variera dem í det oändliga ;)

2015-11-22 @ 20:39:42
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0