Tisdagslista

  • Sienna har en mormor som hon dyrkar, och som i retur uppskattar alla hennes knäppheter. Dessutom har mormodern gått ner i arbetstid nu i höst, så vi kan träffa henne oftare än innan!
  • Ungarnas farmor bor nära och tar alltid emot barnbarnen med öppna armar, så det är lätt att komma förbi på ett litet besök.
  • I samma anda, det är astrevligt att jag och Kim kommer så bra överrens med våra svärmödrar. Och våra egna! 
  • Imorgon ska jag hälsa på på mitt gamla jobb, och det ska bli kul!
  • Julie fyllde en blöja idag. Jag är alltid lättad ett par dagar efter det. När ska man lära sig slappna av när det gäller ungarnas mat- och toavanor? Känns ju som att de egentligen klarar det rätt bra själv.
Julie på bushumör 

Kommentarer
Postat av: Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Vilken härlig lista! Det är så bra att vara glad för saker i vardagen. Man uppskattar livet lite mer på något vis...

2015-11-10 @ 20:58:46
URL: http://annasfotnoter.wordpress.com/
Postat av: Cissi

Härlig lista. Är guldvärt med mormor och farmor i barnens liv (kan säga att jag längtar lite tills min pappa går i pension om 1-2 år) ;)

2015-11-11 @ 10:40:21
URL: http://nastanperfekt.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0