Jäkla Stitch

Julie är oftast en pigg och glad bebis, om än lite mer rastlös och nattvaken och mattjurig för tillfället. Men i alla fall, det är sällan hon skriker och gråter. Så när hon gör det vill jag gärna ha en bild, så att jag kan föreviga det också. Och för att hon är så jäkla söt när hon är sur. Men det går liksom inte. Jag har nämligen Stitch som bild på mitt mobilskal, och Julie tycker att han är fantastiskt fin. Så varenda gång jag tar fram mobilen för att fota den förbannade babyn slutar hon skrika och börjar istället blinka förföriskt mot mobilskalet. Fail.
 
En egentligen mycket arg Julie

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor Lena

Sjung "elva små troll" för henne och ta i ordentligt vid "buff,buff" så uppnår du troligtvis önskat resultat ;)

Svar: Hahaha skrämma skiten ur ungen alltså? ;)
Lisa

2015-10-06 @ 20:21:16
Postat av: Cissi

sötnosen! Iris är likadan, skiner som en solstråle så fort mobilen kommer fram

2015-10-07 @ 15:28:24
URL: http://nastanperfekt.blo.gg
Postat av: mamma/mormor Lena

Svar ja :D

Svar: hahahahaha
Lisa

2015-10-07 @ 22:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0