Siennas önskelista

Sienna har knåpat ihop en julklappsönskelista. Med lite hjälp från mig. Eller mycket. Jag kan ha skrivit den själv i ärlighetens namn. Men jag känner att jag faktiskt vet bättre än hon vad hon önskar sig, baserat på att hon svarade dockvagn när vi frågade henne. Vilket hon redan har två av. Oooooom någon släkting skulle vilka köpa något av nedanstående, berätta gärna för mig så att vi inte köper samma?
 
(Disneydocka -paxad av Frida)
(Köpt- prinsessklänning)
  • Astrid Lindgren- filmer 
  • Skor (storlek 26. Vilken typ av skor kvittar nästan, för hon älskar alla skor. Men helst något asfult med Disneytryck.)
  • Grejer till lera (såna man gör fejkspaghetti med och liknande. Hon älskar lera!)
Köpt- Emma-böcker (hon har redan tandläkaren, lillebror, dammsugaren, doktorn, första dagen på dagis och dagis)
  • Kassaapparat 
(Köpt- Låtsaspengar)

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor Lena

Bra tips! Inte bestämt mej för vad jag köper, men du får besked innan jag handlar :)

Svar: Do so! Fast i ärlighetens namn har du redan köpt julklapp. :D Disney on iiiiiiiice!!
Lisa

2015-10-25 @ 15:55:25
Postat av: Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF

bra med tips :) satt precis och funderade på att börja skriva ner saker Alicia önskar sig (eller okej, saker vi kommer på att hon behöver hahaha) :P

2015-10-25 @ 17:41:26
URL: http://jennifers.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0