Bortskämda barn

Jag känner verkligen att jag lyckats, när jag går in i en leksaksaffär för att handla present till Siennas polare som ska ha kalas på söndag... Och kommer ut med ett helt skepp till Sienna! Och bara tre små flygplan till kompisen. Dessutom detta en månad då föräldrapenning och semesterersättning och lön liksom inte samarbetar alls. Men hon älskar liksom Jake och piraterna, och skeppet kostade bara hälften så mycket som vanligt. Hade jag haft is i magen hade detta blivit en perfekt julklapp, men vem vet om hon gillar Jake då. Och jul är vääääldigt långt borta, även om tiden går fort för oss vuxna. Så jag var bara tvungen. Kim höll med, som tur är. Annars hade jag nog fått leva på bröd och vatten denna månaden.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0