Dagens citat

"Ett, två, tre... arton, nitton, tjugotre, tjugotvå, tjugoelva." Sienna har inte riktigt kommit upp i de höga siffrorna än. Fram till nitton klarar hon det felfritt, men sedan går det utför. Bokstavligt?
 
"Alltså, barnkläder är så jävla fåniga egentligen. Julie har liksom på sig en heltäckande dräkt... med hundtassar! Tänk om du hade haft det på dig. En onepiece, med hundtassar? Du hade sett ut som Britt-Marie och Kjell i Ullared." Kim, modeexperten är inte helt förtjust i ungarnas kläder. Undra vad han kommer säga imorgon när jag tar på henne Frozenbyxorna hon fick av Annika i födelsedagspresent. 
 
"Jag kan hålla dörren till dig; jag är så jäkla stark!" 
"Mamma, kolla hur jäkla fort jag kan cykla!"
"Det är en så jäkla fin sång." Sienna har snappat upp något nytt. Yey...
 
De två snackarna, förrförra veckan på lekplatsen i Lund.

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor Lena

Japp, och jäklar så fort det gick när vi åkte rutschkana ! Sa hon :D

2015-09-03 @ 11:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0