Gungbebis

Idag tog jag tag i löftet jag gav igår, och utmanade Julie som jag utmanat Sienna för tre år sedan. Hon fick testa att gunga! Till Siennas stora lycka. Sienna hade många förslag på hur vi kunde liva upp den väldigt långsamma gungningen, genom att snurra gungan, knuffa den jättehögt, låta Julie testa de riktiga gungorna... Jag nekade artigt till alla förslag. Men lite bebisgung fick Julie i alla fall testa. Om hon gillade det? Svårt att säga, men hon gillade i alla fall stolpen som gungorna hålls fast vid. Hon vägrade nämligen att släppa den med blicken, vilket ledde till att på alla foton (man måååååste ju ha sjuttioelva likadana bilder på första grejen de gör något) ser det ut som att hon har knäckt nacken och och är sjukt ostabil. I själva verket är ungen asstabil, och klarade av att behålla stolpblicken oavsett i vilket läge gungan var i. Mycket skickligt. 
 
Eländet finns även som en fin film på instagram, under namnet lamadjur.

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor Lena

Hon var skiträdd och fokuserade på stolken för att ha nån fast förankring i tillvaron ;)

Svar: Hahaha inte helt omöjligt att det var så!
Lisa

2015-09-07 @ 23:09:27
Postat av: Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF

haha gullunge :) kul att en stolpe är mer intressant än andra saker ibland..

2015-09-08 @ 15:12:03
URL: http://jennifers.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0