Lillkräk

Julie spyr mycket. Före mat, efter mat, mellan mat.. Och ibland medan hon får mat. Mycket charmigt. Jag går ständigt med kräk eller en kräkfilt på mig. Oftast båda. Så jag har väl blivit härdad. Men riktigt hur härdad jag har blivit insåg jag inte förrän idag när vi var på Leos lekland. Josse som var med oss skämtade lite om att Julie lämnade snigelspår efter sig, och jag skrattade och höll med. Men inte förrän det kom fram en vilt främmande kvinna och påpekade att jag kanske borde torka efter mitt barn, eftersom folk springer omkring där utan skor, slog det det mig att: jag borde torka efter mitt barn, eftersom folk springer omkring där utan skor! Snacka om pinsamt! Får nog skärpa till mig lite. För även om jag inte tycker att hennes kräk är så äckligt längre, så inser jag att det är sådär kul för främmande människor att få en spyklick under foten. 
 
Lillkräk kollar på när syrran hoppar stundsmatta

Kommentarer
Postat av: Cissi

Haha! Man blir lite avtrubbad när man har kräkisar ;)

det var musikalen ;) Svävar på små moln här hemma och lyssnar på låtarna om och om igen

2015-09-17 @ 10:14:40
URL: http://nastanperfekt.blo.gg
Postat av: Fröken M

Kanske inte så kul, men du kan ju trösta dig med att det är en övergående fas och att hon är bedårande söt :)

2015-09-17 @ 20:37:20
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0