Tisdagslista

  • Besökte mitt gamla jobb idag med Julie, och det gick jättebra både med sov och amning och snackande. Jättekul att få träffa både elever och kollegor igen!
  • Jag lyckades göra en jättegod vegetarisk lasagne idag. Visserligen hatade både Kim och Sienna den- så till den grad att Kim rusade ner på ica och köpte korvar istället, men ändå. Jag gillade den!
  • Har sökt in till skolan idag. Ett steg på vägen. 
  • Öppna förskolan på Lindeborg, som vi var på igår, var mycket uppskattad både av Sienna och Julie.
  • Sienna lever. En vilt främmande man var mer uppmärksam än mig igår, och han hann kasta sig efter Sienna och hindra henne att rusa ut i gatan efter mig. Jag å andra sidan gick i lugn och ro och var helt säker på att hon var i en gångtunnel under gatan, tills jag hörde vrålen bakom mig. Siennas eftersom hon trodde att hon höll på att bli kidnappad, och mannens eftersom han var asrädd att inte hinna fånga henne. Men han hann, och jag har kvar min bus, och jag kommer vara evigt tacksam mot honom trots att jag i chocken knappt hann visa det. 
Tre av mina fina ungar minglar med den älskade lilla knubbsälen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0