Helgen i bildform

Förutom att låta Julie flyga från vagnar, så har vi hittat på annat kul denna helgen. Nedan kommer lite bilder från våra äventyr. Det kan vara så att det inte är superspännande grejer vi gjort. Jag kan eventuellt ha saknat mina barn så mycket under veckan att jag var tvungen att föreviga varenda ögonblick, oavsett om det var roligt eller inte. Och det kan vara så att jag inte riktigt kan välja en bild och måste lägga upp alla. Det kan också vara så att alla bilder nedan är jätteväsentliga och intressanta. Fast troligtvis inte, om man inte är typ ungarnas mormor. Möjligtvis inte ens då.
 
Julie fick testa mer i fredags. Slurp sa det, sen var den slut. Ännu en familjemedlem som diggar socker.
 
Harmonisk bild som inte speglar verkligheten. I verkligheten krälade Julie nämligen fram och tillbaka över pusslet för att reta Sienna, medan Sienna skrek som att någon doppade hennes tår i tjära. När vi försökte ignorera Julie satte hon sig helt sonika på pusslet. 
 
I lördags besökte vi Sularpsfarmen med min morbror, hans fru och en av mina småkusiner. Julie fick ananas och gjorde sitt tidigare nämnda huvuddyk, och Sienna fick se en tupp live för första gången.
 
Vidare till en svampgård. Här fick stadsungen se en get. Och hon vågade klappa den!
 
Lek med mina småkusiner och deras polare. Sienna kände sig stoooooor!
 
Julie kände sig utanför
 
Sienna pausade leken för att hjälpa Lasse, das morbror, att slänga lite pinnar
 
Och idag har ungarna lekt koja med moster Frida
 
Myyyyysig helg! Nu är jag uppladdad- fast lika trött (trots sömn!!)- inför en ny vecka!

Kommentarer
Postat av: Yohanna af Skovde

Det verkar vart en mysig helg! Vad fint! :) Ska bli bättre på att umgås utomhus också. Vill och gillar det men suger på att faktiskt göra det.

2016-04-03 @ 20:20:50
URL: http://yohannaafskovde.se/
Postat av: Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF

Åh va mysigt ändå :) och det är okej att sakna och föreviga ALLT ;)

2016-04-03 @ 22:09:15
URL: http://jennifers.nu/
Postat av: mamma/mormor Lena

Jag är väldigt tacksam, kan aldrig få nog av foton på de här 2 sockertopparna :D

2016-04-04 @ 08:45:04
Postat av: terese

vad mysiga bilder <3

2016-04-04 @ 10:13:17
URL: http://tesslashes.blogspot.com
Postat av: Mirre

jag önskar man bodde i hus så man var mera utomhus och mös sådär, när man bor i lgh måste man ju planera utleken mera

Så härligt ni se rut att ha haft det

2016-04-04 @ 13:43:47
URL: http://sweetwords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0