Inslagen födelsedagspresent

Sienna fyller år om en vecka. Hon ska få en fin Frozencykel. Bråk vi har haft om den:
 
Kim vs mig- om huruvida hon ska få en så pass (16 tums) stor cykel. Jag vann.
Kim vs mig- om huruvida det ska vara Frozen på den eller inte. Jag vann, Frozen it is.
Cykeln vs mig- om huruvida den ska ha fotbroms eller inte. Cykeln vann, enbart handbroms.
Kim vs cykeln- om huruvida dens sadel ska fästas. Kim vann, den har en sadel. 
Cykeln vs mig- om huruvida de fina Frozenklistermärkena ska sitta fast fint eller flaxa. Cykeln vann. 
 
Nu är den dock ihopskruvad och fin, och vi har klippt till en stor kartong som vi har placerat den i. Jag har slagit in eländet, och vi har gömt den jäkligt bra. 
 
 
Sienna kommer inte att ana någonting.

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor Lena

Hahaha! Hon kommer att upptäcka den och låtsas som ingenting ( för att inte göra er ledsna ). Hon har ju redan sett den på balkongen. Kim svarade: "en gammal cykel som ska slängas". Visserligen i kartong. Jag misstänker att ni underskattar henne :P

2016-04-13 @ 22:07:44
Postat av: Marie

Ohh så stolt och glad hon ska bli =D

2016-04-13 @ 22:12:20
URL: http://sweetwords.se
Postat av: Kim

Haha. Nej Lena, den var inte inslagen, men hon såg bara styret typ..

2016-04-14 @ 08:27:07
Postat av: mamma/mormor Lena

OK då- men vänta bara, hon VET att hon får en cykel:) ( jag har INTE tjallat :P ).

2016-04-15 @ 09:39:56
Postat av: Cissi

Superbra gömt ju... ;) hon kommer ju bli helt överlycklig

2016-04-15 @ 17:03:33
URL: http://nastanperfekt.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0