Mina stora flickor

Idag har både Sienna och Julie blivit typ tio år äldre, i mina ögon. Sienna har varit på kalas på Leos lekland, med några dagiskompisar- alla sex år! Och jag har smugit omkring och hållit koll på henne och försökt låtsas att hon inte alls fyllde fyra i veckan, utan är minst lika mogen som de stora flickorna. Och Julie fick för första gången leka själv en stund på Leos, utan att släpas med efter storasyrran. Hon dissade mig totalt och roade sig till det yttersta med bollar, stora legobitar och stora ytor- och smet iväg så fort jag blinkade. Dessutom älskar hon att öva på att stå, och skrattar så hon skriker när hon tappar balansen. Ungen har även läst sig att kasta en boll, och älskar nu bollekar. Hon är ingen bebis längre! Jag förstår inte hur detta gick till. När man är gravid är varje dag lika lång som en vecka, minst, men när barnen väl är ute så poff- så har ett år gått. Snopet. Skönt att det snart är sommar, så att jag kan få njuta massor av mina stora små vilddjur! 
 
Julie har dessutom äntligen börjat jollra! Och det är så sött att jag smäller av!

Kommentarer
Postat av: Marie

Oh så mysig dag för er alla, vill också ha sådant lekland här =D

2016-04-24 @ 21:53:50
URL: http://sweetwords.se
Postat av: mamma/mormor Lena

Julie är VISST Bebis- ett tag till- kan vi väl låtsas iaf :P. Tills hon blir 1år, typ. Längtar att få kasta boll med henne:D!

2016-04-24 @ 22:23:33
Postat av: Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF

Håller med dig! Den jäkla tiden går så olika snabbt beroende på var man är i livet ;P Duktiga tjejerna är!

2016-04-26 @ 10:44:01
URL: http://jennifers.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0