Mönsterpappan

Sak som jag bara kunde drömma om innan Kim blev föräldraledig på heltid; att jag skulle komma hem till ett dukat bord med maten färdig, i en ren lägenhet där även frysen frostats av och nappar kokats, och få höra om en härlig utedag de haft tillsammans. Och dessutom satt han sedan självmant och lekte med Sienna efter maten, istället för att slänga sig på soffan. Tror att denna praktiktiden har varit lärorik för oss alla! Men nu är jag rätt glad att den snart är förbi. Känner mig otillräcklig här hemma, och saknar ungarna så att jag håller på att spricka!
 
 

Kommentarer
Postat av: Yohanna af Skovde

Jag läser och säger bara "WOW!

2016-04-28 @ 21:18:11
URL: http://yohannaafskovde.se/
Postat av: Marie

Siddu sicken klippa =D

2016-04-29 @ 09:15:14
URL: http://sweetwords.se
Postat av: mamma/mormor Lena

Den här tiden har varit väldigt bra, tror jag :D! Men skönt för dej att det snart blir lite lugnare så du får vara med Lillorna mer <3.

2016-04-29 @ 12:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0