Tisdagslista

  • Det gick verkligen superbra när min handledare var på besök och såg mig hålla i en lektion i torsdags. Överöstes med beröm. Niiice!
  • Ser ut som att det ska bli sol på lördag när vi har utomhuskalaset. 
  • Kim har verkligen blivit en mycket bättre pappa och sambo under dessa veckorna när jag har praktiserat. Han har större förståelse för vad som krävs när man är hemma med ungarna, och verkar dessutom uppskatta deras sällskap mer. Och han anstränger sig till tusen för att de ska ha det bra!
  • Snart sommar! Och vi har jättemycket roligt inbokat i juni. Längtar!
  • Eleverna visar förtroende för mig trots att jag bara har varit på skolan några veckor. Jag känner att jag trivs där. Bra att veta om det dyker upp en ledig tjänst i framtiden!
Min älskade lilla gos. Som jag saknar henne när jag är borta hela dagar. Tror hon saknar mig med. 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Å vad roligt att det känns bra med praktiken ;)

2016-04-19 @ 20:19:41
URL: http://nastanperfekt.blo.gg
Postat av: Marie

Men oh vad roligt att du trivs och roligt att hon såg då du höll lektion, härligt att sambon sköter sig =D

2016-04-19 @ 21:50:35
URL: http://sweetwords.se
Postat av: mamma/mormor Lena

Kul att det känns bra på skolan :). Klart båda dina Lillor saknar dej, men det får det vara värt. Kim och dom har knutit an mycket mer. Och snart är det SOMMAR- och då får du umgås med dom hela tiden :)!Och jag får också va med på ett hörn :P

Svar: Längtar! Sienna tror hela tiden att jag ska gå... och Julie med. Usch.
Lisa

2016-04-21 @ 17:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0